BENDRŲ PASTANGŲ VERTINIMAS
Įsitraukimas, bendra kūryba ir dalijimasis pabrėžiami labiau nei individualizmas ir konkurencija.
PAVYZDŽIAI
1. Kūrybos agentė Ernesta Šimkienė sesijos su mokytojais metu paprašė, kad viena grupė mokytojų sukurtų metodą, užduotį kitai, kuri atskleistų bendradarbiavimo svarbą. Mokytojai sugalvojo skirtingų sričių klausimų ir pateikė kiekvienam mokytojui individuliai. Buvo mokytojų, kurie kaip vaikai ėmė sakyti - aš nesuprantu, nežinau, nedarysiu. Po minutės jų buvo paprašyta susėsti į grupeles ir pasitarus rasti atsakymus. Po užduoties mokytojai labiau suvokė, kaip jaučiasi vaikais, kai jam pateikiamos užduotys ir jis neturi galimybės aiškintis, ir kad gerokai smagiau ieškoti atsakymo bendradarbiaujant.
2. Aktorius Tomas Dapšauskas duodamas vaikams užduotis grupėse, paskiria grupės nariams ir tam tikrus papildomus vaidmenis: stebėtojo, kuris stebi, kaip grupės nariai įsitraukia į užduotį, ir šnipo, kuris stebi, kaip dirba kita grupė. Tuo siekiama paskatinti, kad kiekvienas būtų įsitraukęs ir atsakingai žiūrėtų į grupės darbą.