Pokyčiai mokytojų veikloje miestelio gimnazijoje
Prieš ir po projekto vykdoma mokytojų apklausa, kurios metu pateikiami analogiški klausimai.
Apie refleksiją:
• Kiek laiko per savaitę skiriate darbo aptarimui su kolegomis?
• Kiek laiko skiriate pamokos refleksijai kiekvienos pamokos pabaigoje?
• Kokius refleksijos metodus naudojate?
Apie drąsą eksperimentuoti ugdymo procese:
• Kiek savo idėjų pabandėte įgyvendinti praktiškai pamokose per praėjusį mėnesį?
• Kiek naujų neįprastų būdų /metodų išbandėte pamokose per praėjusią savaitę?
• Kiek dalyko pamokų vyko ne klasėje per praėjusį mėnesį?
Apibendrinus apklausos rezultatus išryškėjo, kad mokytojos suprato refleksijos naudą, pradėjo ją dažniau naudoti savo pamokose. Taip pat projekto metu atrado naujų refleksijos naudojimo būdų ir metodų. Refleksijos naudojimo prasmę suprato ne tik tiesiogiai įsitraukusios į projektą mokytojos, bet ir visi mokytojų klubo dalyviai.