Mokinių kalbinės raiškos pokytis kaimo pagrindinėje mokykloje 6–7 kl.
Vienas iš siekiamų projekto rezultatų – mokinių kalbinės raiškos pokytis, fiksuojamas prieš ir po projekto atliekant kūrybinę užduotį „Apibūdinti savo draugą“ viešai ant scenos. Projekto pradžioje vaikams sunkiai sekėsi kalbėti, įvardindami draugo savybes rasdavo vos vieną kitą žodį. Prieš visus ant scenos kalbėjo labai nedrąsiai, nemokėjo reikšti emocijų, nuotaikos, apibūdindami kūrybiškumą pasitelkdavo vos vieną kitą žodį: yra, nėra kūrybiškas, gerai, normaliai, nemoku...
Projekto pabaigoje vaikai drąsiai kalbėjo apie savo draugus, apibūdino juos ne atskirais, padrikais žodžiais, o sakiniais, kurie atskleidė daugiau savybių ir pozityvumo. Jie atrado, kad galima kalbėti apie emocijas, kad svarbu išgirsti kaip kiti jaučiasi ir įvardyti skirtingas būsenas. Drąsiai kalbėjo ne tik prieš kitus mokinius, bet ir prieš kamerą, naudojo metaforinius palyginimus.