1. pagerinti Ig klasės ir jų matematikos mokytojos tarpusavio santykius, pašalinti įtampą, nerimą ir baimę matematikos pamokose.
2. naujai suburtai klasei bendradarbiaujant formuoti kolektyvą.
3. keisti formalų mokinių požiūrį į mokslą, išmokyti juos džiaugtis ir mėgautis procesu, negalvojant apie konkrečius rezultatus.
Tebūnie šį kartą matematika – daugiausia streso keliantis dalykas projekto dalyviams.
„Pažink save“, – taip garsiuoju Sokrato posakiu galima būtų apibūdinti „Kūrybinių partnerysčių" Juozo Miltinio gimnazijoje tyrinėjimo sritį.
Nuspręsta išbandyti socialinių žaidimų kelią – juk ne pati matematika yra didžiausias galvos skausmas, o nejaukumas, kad galiu ko nors nesuprasti, atrodyti kvailesnis. Gal trūksta draugų ar mokytojos padrąsinimo, supratimo. Suprasti – tai pirmiausia pažinti. Pasirodo, daug ko nežinai net apie suolo draugą, o ką jau kalbėti apie matematikos mokytoją. Socialiniai žaidimai kartu su savo mokytoja – pagrindinis projekto principas. Antra, prisijaukinti matematiką, gal net pajuokauti su ja. Pavyzdžiui, sukurti kolektyvinį eilėraštį apie parabolę, įpusėjus matematikos pamokai, 1 minutę pašokti.
Kūrybiško mokymosi metu Panevėžio Juozo Miltinio gimnazijos moksleiviai sukūrė filmą „Žaidžiame matematiką"