Mokykla: | Joniškio jaunimo ir suaugusiųjų mokykla |
Mokykla: | Panevėžio Juozo Miltinio gimnazijos projektas „Pažink save” |
Mane mažai domina konkretus vienkartinis rezultatas, baigtinis punktas. Daug labiau - procesų užvedimas ir vystymas, tradicijų, naujų taisyklių, ritualų kūrimas, fenomenų stebėjimas, tendencijų pastebėjimas, pokalbių-dialogų mokymasis, savos erdvės bei atmosferos formavimas, įrankių įvaldymas, brainstorm‘ų metodikos, tęstinė veikla...
Kasdien dirbu kūrybinį ir komandinį darbą. Dirbdama reklamos agentūroje suformavau ir “užauginau” kūrybinę komandą. Daug metų iš arti stebiu ir domiuosi Valdorfo pedagogika, kuri remiasi humanistinio ir kūrybiško mokymo(si) idėja bei metodika. Padėjau parengti ir lietuviškai išleisti porą knygų apie vaikus. Turiu išsamų ir vientisą matymą apie žmogaus raidą bei ugdymą nuo gimimo per visą biografiją, skirtingais amžiaus tarpsniais ir įvairiose gyvenimo situacijose.
Pastaruosius kelerius metus sąmoningai stengiuosi perkelti savo dėmesio ir užimtumo svorį iš reklamos į „karališkojo meno“ sritį – žmonių santykius. Važinėju į Intuityviosios pedagogikos seminarus Švedijoje. Dalyvauju Alcheminio banko grupėje, kurioje ieškome, išbandome ir reflektuojame įvairias grupinio darbo technikas. Esu Iris Johansson (Švedija) tarptautinės Adult Tutors grupės studentė. Patirtimi virtusias žinias tiesiog praktikuoju savo kasdieniame gyvenime.
Taip pat jau daugiau negu dvidešimt metų kuriu įvairius tekstus. Rašau. Pasakoju. Klausausi. Žaidžiu. Aš neturiu ambicijų nei pagauti jums Didžuvę, nei duoti Meškerę. Aš tiesiog eičiau kartu su jumis žvejoti.