Tyrinėjimo sritis: | Perėjimas nuo mokytojo informacijos teikėjo vaidmens (kai mokytojas pamokoje informaciją pateikia pats, mokiniai tik klauso ir vėliau atsakinėja į klausimus, atpasakoja, išmoksta mintina tai, ką girdėjo, sužinojo, sprendžia teorinius uždavinius) prie mokytojo – kūrybiško mokymosi organizuotojo vaidmens, mokymosi erdvių kūrėjo, kur vaikai ir kolektyvas nori mokytis ir tobulėti patys.
|
Tikslinė grupė: | 8 kl.
|
Tikslai: | Skatinti motyvaciją mokytis, dalyvavimą pamokose, dalykinių žinių pritaikymą praktikoje.
|
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas: | Chemija, istorija, biologija, anglų kalba, lietuvių kalba.
|
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą: | Etnologija - antropologija.
|