Mokiniai noriai mokėsi ir darė pažangą, į kūrybiško mokymosi veiklą buvo įtraukti ne tik projekte dalyvaujantys mokiniai, bet ir kitų 7-8 klasių mokiniai (fotografavo ir filmavo procesą, kūrė filmukus; išbandė sugalvotą žaidimą; dalyvavo refleksijoje).
Mokiniai ugdėsi mokėjimo mokytis kompetenciją, projekte dalyvaujantys mokytojai sudomino projektu ir įtraukė į jį kitus mokytojus (chemijos, matematikos, gamta ir žmogus, dailės, technologijų) kurie išreiškė pozityvų susidomėjimą projektu ir norą įsijungti į projektą.
Dalyvaudami kūrybiško mokymosi projekte mokytojai parodė, kad yra atviri pokyčiams, norintys dirbti kūrybiškai, ieškantys naujų mokymo(si) metodų, norintys ir gebantys dalyvauti ugdymo proceso kaitoje.
TęsinysNuorodos: „Kūrybinės partnerystės"
mokyklos tinklapyje, projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite! Nuotraukų galerija
Picasa