Tyrinėjimo sritis: | Kūrybiškumas, savirealizacija, bendradarbiavimas
|
Tikslinė grupė: | 23 šeštokai, 12 -13 metų moksleiviai
|
Tikslai: | Mokinių kūrybiškumo ir naujo, kitokio požiūrio į mokymąsi ugdymas.
Tikimės, kad pajutę mokymosi per bendravimą ir bendradarbiavimą džiaugsmą, mokiniai ateityje geriau išnaudos savo galimybes, labiau pasitikės savimi, įgis tyrinėtojo nuostatą į pasaulį.
|
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas: | Lietuvių kalba, matematika, biologija
|
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą: | Teatro raiška
|
Pradinė mokyklos idėja buvo vaikų mokymosi motyvacijos didinimas, parodant, kad mokytis gali būti ne tik nuobodu, bet ir įdomu. Patirti mokymosi per bendravimą ir bendradarbiavimą džiaugsmą, naudojant aktyvius mokymo metodus, siekėme realizuoti pravedant užsiėmimų ciklą su teatro edukologe.
Klasė įgijo komandinio darbo patirtį. Linksma ir žaisminga – pamoka gali būti ir tokia. Vienas berniukas, kuris mokėsi pagal modifikuotą programą ir mažai išreiškė save pamokose, vieno užsiėmimo metu itin rišliai ir drąsiai pasisakė ir visi klasiokai iš nuostabos pradėjo ploti.
Nuorodos: „Kūrybinės partnerystės"
mokyklos tinklapyje, projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite!