Eugenija Sutkutė
Dirbdama vadovaujuosi jaunimo neformalaus ugdymo metodiniais principais. Manau, jog aktyvus
dalyvavimas ugdymo(si) procese, mokymasis iš patirties, atviras ir neformalus bendravimas, į
grupės procesą orientuotas ugdymas(is) yra raktas į sėkmingą ir produktyvų darbą. Į kūrybinį
procesą integruoju ir patyrimo pedagogikos užduotis, refleksiją, diskusija.
Tačiau ne mažiau dėmesio skiriu ir laisvos bei kūrybingos asmenybės ugdymui menų pagalba.
Mano darbe pagrindą sudaro – teatras. Naudoju improvizacijos teatro metodus, FORUM teatro
metodinius principus, vaizduotės teatro žaidimus. Kūrybiškumo ugdymas stimuliuoja jaunų žmonių
vaizduotę, emocinį intelektą, skatina kritinį mąstymą ir požiūrių įvairovę.
„Patyrimas – tai mokykla, kurioje pamokos kainuoja brangiai, bet tai vienintelė mokykla, kurioje
galima išmokti“. B. Franklinas