Norėjome sužinoti ir geriau suprasti, kaip patobulinti mokymo procesą, kad vaikai išmoktų išsakyti savo nuomonę ir išklausyti kitą, kokios reikalingos sąlygos, kad mokiniai sparčiau tobulėtų kalbinės raiškos ir dialogo srityje.
Naujam žaidimui mokiniai patys kūrė istorijas, balsuodami išrinko pačią įdomiausią istoriją „Karalaitis veidrodyje“, sukūrė aplikuotas iliustracijas žaidimui, nulipdė žaidimo figūrėles. Skirstėme vaikus poromis taip, kad kiekvienam tektų padirbėti su kiekvienu vaiku. Pastebėjome, kad abi klasės labiau susivienijo, susidraugavo.
Kūrybiško mokymosi metu sukurta
kūrybiškų žaidimų svetainė internete.
TęsinysNuorodos: „Kūrybinių partnerysčių"
blogas,
tinklaraštis, aprašymas
mokyklos tinklapyje, projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite!