Mykolas Svirskis
Esu kuriantis architektas. Tiek savo kasdieninėje veikloje, tiek ir dirbant su vaikais ar kitose srityse laviruoju tarp žaidimo ir rimtos analizės. Užduočių problemoms spręsti pasitelkiu architektūroje dažnai naudojamą maketavimą. Taip pat naudoju aplinką, erdvę, spalvą, objektų santykių skirtumus, nagrinėdamas psichologijos, sociologijos temas. Pastebėjau, kad pamokos, vykstančios skirtingose erdvėse, skirtingai veikia mokinio būseną, nusiteikimą, kūrybiškumą.
Sunku būtų apibrėžti architektūros galimybes mokymosi srityje, manau, kad tai per daug plati tema. Esu virš galvos įklimpęs į architektūrą. Galbūt yra tik pora pomėgių, kurie galėtų atsverti aistrą suprojektuoti gyvenamąjį namą - tai mokymasis, mąstymas, vanduo, keliavimas, kūrybinis bendravimas, vienatvė, autoritetai ir kvapą gniaužiantys kalnai. Pasirodo turiu pomėgių daugiau negu porą. :)