Tyrinėjimo sritis: | Kaip garsų, vaizdų ir aplinkos stebėjimas gali būti integruotas į ugdymo turinį, o mokiniams ir mokytojams suteikti daugiau pasitikėjimo savimi ir vieniems kitais.
|
Tikslinė grupė: | 5, 6, 7, 8 kl.
|
Tikslai: | Stebėsime muzikos pamokų lankymą, įsitraukimą jų metu.
Stebėsime, kaip pasitelkus fotografiją kinta mokinių asmeninio ir juos supančios aplinkos dvasinio ir fizinio pasaulio suvokimas. Stebėsime, kaip kinta mokinių įsitraukimas į mokyklos valdymą bei ugdymo turinio planavimą, ar kinta jų asmeninės atsakomybės suvokimas, kuriant bei puoselėjant bendrą mokiniams skirtą erdvę.
|
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas: | Tikyba, biologija, rusų kalba, anglų kalba, lietuvių kalba, dailė , muzika, etika.
|
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą: | Fotografija, muzika, architektūra.
|