Ieškoti tinkamų metodų, kuriuos pritaikę siekėme patobulinti mokinių skaitymo, kalbėjimo, rašymo bei teksto suvokimo įgūdžius ir mažinti socialinę atskirtį mokyklos bendruomenėje.
Pasibaigus projektui teigiamai pakito mokyklos bendruomenės požiūris į projekte dalyvavusią klasę ir jos mokinių gebėjimus. Visos mokytojos realiai pamatė, kad galima mokyti ir mokytis įdomiau, kūrybiškiau ir laisviau derinant įvairias savo, mokinių bei partnerių galimybes. Atsirado daugiau drąsos eksperimentuoti, pajutome poreikį bendradarbiauti tarpusavyje, siekiant ugdymo tikslų.
Įvykdytas projektas paskatino mokyklą susimąstyti apie savitumą, išskirtinumą, tad sieksime parengti ir įgyvendinti kryptingo meninio ugdymo programą. Projekto metu sukurta Vaikų televizija yra labai geras kūrybiško mokymosi pavyzdys pasiekiamas tiek mokyklos bendruomenei, tiek besidomintiems už jos ribų, kadangi jis yra patalpintas mokyklos internetinėje svetainėje.
Kūrybiško mokymosi projekto metu Kauno Motiejaus Valančiaus pradinės mokyklos moksleiviai sukūrė televizijos laidą „Vaikų Marsas"