Bendradarbiavimas, komandinis darbas, motyvacija, kūrybiškai mokytis
Tikslinė grupė:
26 pirmokai - gimnazistai, 15-17 metų moksleiviai
Tikslai:
1. Padidinti mokymosi motyvaciją istorijos pamokose.
2. Pagerinti mokinių santykius per kūrybingumą ir komandinį darbą.
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas:
Istorija, lietuvių kalba, dailė
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą:
Animacinio filmo kūrimas, scenarijaus, kompozicijos, fotografavimo, montavimo, piešimo, koliažo dėliojimo ir t.t.
Vaikams trūko motyvacijos, bet proceso metu jie tapo atsakingi, darbštūs, susidomėjo veikla, reikėjo tik paskirstyti užimtumą, skirti užduotis, kad nenugestų atsiradusi motyvacija. Taip pat pastebėta, jog vaikai susidomėjo savo krašto istorija, gilinosi, domėjosi, skaitė ir patys kūrė legendas, mokėsi ir kūrė tekstus galutiniam renginiui - pristatymui. Visa grupė tapo draugiškesnė, daugiau dėmesio skiria vienas kitam, pagerėjo atmosfera.
Šiek tiek trukdėsi kitos pamokos, kurios nebuvo susijusios su projekto veiklomis. Tačiau dalykų mokytojai geranoriškai sutiko „atiduoti" savo pamokas projekto veiklai.
Plungės „Saulės" gimnazijos moksleiviai, kūrybiško mokymosi, metu sukūrė filmą „Legenda apie klajojantį šunį ir Plungės miesto atsiradimą"