Kaip vaikai galėtų tapti iniciatyviais be mokytojų paskatinimų ir paraginimų?, Kokiomis veiklomis jie gebėtų veikti? Per kokias veiklas galėtų atsiskleisti jų galimybės?, Kokių jiems reikia suteikti „įrankių“, kurių pagalba ateityje galėtų kurti veiklas, įtraukiant mokyklos bendruomenę?
Tikslinė grupė:
28 vaikų grupė iš trijų šeštų klasių, 12-mečiai moksleiviai
Tikslai:
Išugdyti vaikus, kad jie grupėje gebėtų būti vieningi, iniciatyvūs ir kūrybiški
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas:
Dailė, technologijos
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą:
Filmavimas, fotografavimas, paišymas, foto ir video juostų ryškinimas, garso rašymas, garso takelių kūrimas
„Labai išlaisvėjo tie mokiniai, kurie seniau bijojo reikšti savo
mintis, buvo ramūs, blogiau jautėsi kolektyve. Projekto metu jie drąsiai
reiškė savo mintis, dalyvavo vaidinimų kūrime ir t.t.", - sako informatikos mokytoja Jolanta Baronienė
Dabar mokykloje dar didesnis dėmesys yra skiriamas bendravimui ir
bendradarbiavimui, komandiniam darbui pamokose, popamokinėje veikloje.
Šiais metais mokykla dalyvauja sekančiame projekto etape - „Pokyčių mokyklų" programoje,
stengdamasi įtraukti kuo daugiau mokinių ir mokytojų į projekto veiklas.
Kūrybiško mokymosi metu buvo sukurtas filmas „Pasaka"
Be to, Utenos Krašuonos progimnazijos moksleiviai sukūrė filmą „8 m m"