#
#
Mes socialiniuose tinkluose
#
#

Tekstai ir tyrimai

„Kūrybinės partnerystės" sukuria mokymosi metodiką ir dalijasi gerąja praktika, patirtimi bei remiasi atliktais tyrimais.

Čia pateikiama svarbiausia mokslinių tyrimų ir metodinė medžiaga

 

Failas parsisiuntimui

„KURIANTYS PRAKTIKAI MOKYKLOS KLASĖSE"

Kembridžo universiteto Edukologijos fakulteto profesoriaus dr. Maurice Galton tyrimo „Kuriančių praktikų pedagogika mokyklose" (The Pedagogy of Creative Practitioners in Schools) ataskaita. Ištyręs kelis sėkmingus Kuriančių praktikų darbo Anglijos mokyklose pavyzdžius, autorius analizuoja, kaip Kuriantys praktikai bendrauja su mokiniais siekdami paskatinti vaikų kūrybingumą ir pakeisti jų požiūrį į mokymąsi. Autorius svarsto, ar teigiama bendravimo su kuriančiu praktiku patirtis turi įtakos mokinių mokymosi rezultatams ir mokymosi motyvacijai. Taip pat analizuojama, kokios patirties bendraudami su kuriančiu praktiku gali pasisemti mokytojai, ir kaip jie vėliau gali pritaikyti įgytas žinias savo darbe.

Ataskaita pateikta anglų kalba PDF formatu.


DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.