„Tekantis vanduo“ Jiezno gimnazijoje
Tyrinėjimo sritis: | Bendravimas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas
|
Tikslinė grupė: | 18 aštuntokų, 14-15 metų moksleiviai
|
Tikslai: | Bendravimo, komandinio darbo ir lyderystės įgūdžių ugdymas
|
„Tekančio vandens“ sąvoka reiškia judėjimą, pokyčius ir švarą. Mes paėmėme „Romeo ir Džuljetą“.
Nedrįsčiau sakyti, kad statėme Šekspyrą. Ne, nagrinėdami šį dramos kūrinį, jo epochą ir rengdamiesi scenoje suvaidinti kelis pasirinktus epizodus, mes mokėmės dalykų, kurių mums tuo metu labiausiai trūko – pozityvaus bendravimo ir komandinio darbo. Projekte dalyvavo – formaliojo ugdymo rėmuose – aštunta klasė; po pamokų vykstančioje neformaliojo ugdymo veikloje – dramos studijos nariai.
Šviečiamosios, parengiamosios priemonės – tai integruota veikla su dalykų mokytojomis. Kūrinys, jo siužetas, veikėjai nagrinėti per lietuvių kalbos pamokas. Bendradarbiaujant su istorijos ir fizikos mokytojomis, mokiniai ruošė skaidres apie Renesanso epochos architektūrą, dailę, mokslinius atradimus, akcentuojant šių atradimų įtaką teatro kaitai. Technologijų mokytoja prisidėjo kuriant kaukes ir to meto aprangos detales.
Nuorodos: Projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite!