Šalčiai nesutrukdė kūrybos agentams susitikti su mokytojais ir mokiniais
Jau prasidėjo pirmieji „Tyrinėjančių mokyklų“ susitikimai ir artimesnės pažintys su savo kūrybos agentais. „Kūrybinių partnerysčių“ traukinys įsibėgėja. Mokytojai ir mokiniai jau turėjo progos išbandyti naujų prisistatymo ir diskutavimo metodų bei kitų kūrybinių užduočių, kurios paskatina atsiskleisti net ir tyliausią mokinį. Išgirdo naują požiūrį, patyrė, kad gali būti kitaip, kad gali būti smagu.
Štai, Panevėžio „Nevėžio“ šeštokai galėjo pasijausti profesionaliais fotografais ir fiksavo linksmiausią, tyliausią, romantiškiausią, judriausią, įdomiausią, baisiausią, kvapniausią mokyklos vietą. Tuo tarpu Gelgaudiškio vidurinės mokyklos septintokai susipažinti su savo agentu Žilvinu Landzbergu, žinomu šiuolaikinio meno atstovu, nuvyko į Vilniaus ,,Vartų“ galeriją. Pagėgių Vilkyškių vidurinės mokyklos mokiniai nutarė dalintis patirtimi, įspūdžiais ir atradimais facebook‘o profilyje. Rokiškio raj. Obelių mokyklos mokytojos bandė atspėti viena kitos idėjas žaisdamos „laivų mūšį“. Tuo tarpu mokiniai vienas kitą iš arčiau pažino piešdami įsitraukusį į mėgstamą veiklą ir dėl to laimingą savo suolo kaimyną. Jiezno gimnazijos mokiniai savo agentę pasitiko blynadienio vaišėmis – patys kepė blynus, o valgydami kalbėjosi apie tai, kas jiems svarbu. Štai tokia smagi darbo pradžia. Apibendrinti galima šios gimnazijos atstovų žodžiais: “dirbti kartu yra gera ir malonu, o sukurti kažką naujo ir naudingo – dar maloniau.“
Kūrybos agentai pirmiausia siekia sukurti atviras pasitikėjimui ir bendradarbiavimui erdves. Kad galėtų išgirsti tiek mokytojus, tiek mokinius, ir drauge iškeltų mokyklai aktualią tyrinėjimo sritį, padėtų mokykloms suplanuoti ir pasiruošti individualių kūrybiško mokymosi projektų įgyvendinimui. Pagrindinis šios partnerystės siekis - padėti mokiniams atskleisti savo kūrybingumą, o mokykloms suaktualinti ir plačiau taikyti kūrybiško mokymosi metodus.
Programa „Kūrybinės partnerystės” sukuria sąlygas bendradarbiauti mokykloms ir kūrybinio sektoriaus profesionalams. Šio bendradarbiavimo tikslas – ieškoti būdų, kaip atskleisti mokinių kūrybingumą bendrojo ugdymo procese, kaip mokinius įkvėpti ir padėti jiems mokytis bei pasiruošti sėkmingai veikti šiuolaikinėje visuomenėje. „Kūrybinės partnerystės” skatina mesti ir priimti iššūkius bei eksperimentuoti ieškant netikėtų sprendimų.