Devyniuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose rugsėjo 26 d. vykusi "Kūrybinių partnerysčių" projekte dalyvaujančių moksleivių subėgtuvė atkreipė visuomenės dėmesį į kūrybišką mokymąsi ir antrus metus nacionaliniu mastu vykdomą „Kūrybinių partnerysčių” projektą. Naujuosius mokslo metus "Kūrybinės partnerystės" pradeda apimdamos dvigubai daugiau mokyklų nei pernai, be to šiemet pirmą kartą Lietuvoje pradedama įgyvendinti nauja kūrybiško mokymosi - „Pokyčių mokyklų" programa.
„Jau šį penktadienį skelbsime atrankos į naują „Kūrybinių partnerysčių" projekto „Pokyčių mokyklų" programą rezultatus. Tęsti bendradarbiavimą su kūrėjais ir įgyvendinti visą mokyklos bendruomenę apimančius projektus šiemet pakviesime 30 mokyklų iš 43 praėjusiais mokslo metais vykdžiusių „Tyrinėjančių mokyklų" programą. Norime pasidžiaugti, kad šiemet prie mūsų prisijungė dar 50 naujų „Tyrinėjančių mokyklų", kurios netrukus pradės planuoti kūrybiško mokymosi projektus. Todėl reikšminga, kad žinia apie įsibėgėjančius pokyčius mokyklose pasklido po visą Lietuvą iš devynių regioninių centrų", – sakė "Kūrybinių partnerysčių" projekto vadovė Lietuvoje Milda Laužikaitė.
Paskutinį rugsėjo trečiadienį, 15 valandą Europos aikštėje Vilniuje, Laisvės alėjoje Kaune, Herkaus Manto gatvėje, prie paminklo vieningai Lietuvai Klaipėdoje, Jono Basanavičiaus aikštėje Marijampolėje, Utenio aikštėje Utenoje, Knypavos Rinkos aikštė Kėdainiuose, miesto centre Kelmėje ir Vytauto Didžiojo gatvėje Pakruojyje bei Nepriklausomybės aikštėje Lazdijuose "Kūrybinių partnerysčių" projekte dalyvaujančių mokyklų moksleiviai praeivių dėmesį patraukė atlikdami pratimą, kurį savo pamokų metu dažnai naudoja „Kūrybinių partnerysčių" kūrybos agentai, kuriantys praktikai, mokytojai ir patys vaikai. Sustoję ratu, iš pradžių jie trynė delnais, mokėsi susikaupti ir vėliau stengėsi suploti rankomis visi vienu metu.
Be to, vaikai ir suaugę fotografavosi bei čia pat dalijosi nuotraukomis internete. Iš skirtinguose Lietuvos regionuose vykusios subėgtuvės į internetą įkelta daugiau kaip 100 rinktinių nuotraukų. Kai kurie moksleiviai fotografavosi patys, savo atsineštais foto aparatais ar mobiliaisiais telefonais. Subėgtuvės akimirkas fiksavo ir profesionalūs fotografai, filmavo žiniasklaida.
Kiekvienoje nuotraukoje matyti miestus reprezentuojančios erdvės ir specialios „Kūrybinių partnerysčių" atvirutės. Jose pavaizduotas grafinis kodas išmaniesiems įrenginiams - nuoroda į atnaujintą „Kūrybinių partnerysčių" svetainę internete.
„Pirmieji „Kūrybinių partnerysčių“ metai parodė, koks svarbus mums bendruomeniškumas, asmeninė iniciatyva, bendradarbiavimas – tai ir norime paskleisti viešose miestų erdvėse. Ir kartu parodyti visuomenei, kaip palčiai ir aktyviai kūrybiškas mokymasis įgauna pagreitį bei pakviesti domėtis mūsų naujienomis interneto svetainėje: www.kurybinespartnerystes.lt, nes „Kūrybinių partnerysčių" mokytojai ir kūrėjai dega noru pasidalinti savo atradimais ir įgyta patirtimi“,- sakė „Kūrybinių partnerysčių” projekto Komunikacijos grupės vadovė Dalia Balčiūnė, drauge dėkodama Kauno „Vėtrungės" pradinės mokyklos, Pasvalio rajono Ustukių, Lazdijų rajono Kučiūnų ir Panevėžio „Nevėžio” pagrindinių mokyklų, kartu Vilkaviškio rajono Virbalio, Klaipėdos Vydūno vidurinių mokyklų, taip pat Utenos Krašuonos progimnazijos, bei Vilniaus Salomėjos Nėries ir Kražių gimnazijų moksleiviams bei kuruojantiems mokytojams ir Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Marijamopolės, Utenos, Kėdainių, Kelmės, Pakruojo bei Lazdijų regionų kuratoriams, miestų savivaldybėms ir visiems palaikiusiems ar palaikantiesiems kūrybiško mokymosi idėją.