Pilietiškumo klausimas, mokinių tarpusavio ir bendravimo su mokytojais problemos.
Pastebėjome, kad vaikai dirba kitaip, kai jaučiasi ne tik mokymosi proceso dalyviai, bet ir planuotojai. Kai gali siūlyti savo idėjas, tikėdami, kad į jas bus atsižvelgta. Sustiprėjo nuostata orientuotis į teigiamus dalykus, o ne į problemas. Išmokome pasidžiaugti kad ir nedideliais pasiekimais, juos parodyti kitiems.
Dalyvaujant projekte stebėjome kaip keitėsi mokinių tarpusavio bendravimas. Padidėjo mokinių savivertė, tapo aktyvesnis bendradarbiavimas. Mokiniai pradėjo geriau vertinti save kaip kolektyvą. Mokėsi pristatyti savo darbo rezultatus, pasidžiaugti bendrais pasiekimais.
Kūrybiško mokymosi metu Kauno rajono Mastaičių pagrindinės mokyklos moksleiviai sukūrė filmą „Meilė tarp šūvių"