Kauno „Vėtrungės“ pradinės mokyklos trečiokų projektas pristatytas Pasaulinio švietimo inovacijų susitikime (WISE), praėjusį lapkritį vykusiame Kataro sostinėje Dohoje. Lietuvos vardas paminėtas, prisimenant 2011 metų WISE apdovanojimus ir už geriausią praktiką įvertintą „Kūrybinių partnerysčių“ programą.
Vienas iš 43-jų praėjusiais mokslo metais Lietuvoje įgyvendintų projektų –
Kauno „Vėtrungės“ pradinės mokyklos „Kaip auga žodis“ - pasirinktas pavyzdžiu, iliustruojančiu visos, tarptautiniu mastu Europoje vykdomos „Kūrybinių partnerysčių“ programos sėkmę.
Pernai, 8 – 9 metų antrokai, padedami kuriančio praktiko, aktoriaus Ryčio Saladžiaus, kuruojančios mokytojos Rykantės Šimkūnaitės bei kūrybos agento Audriaus Ruzgio, drauge planavo ir vedė kūrybiškas pamokas. Įvairiose vietose: traukinių stotyje, bažnyčioje, prekybos centre, klasėje ir lauke vaikai klausėsi garsų, juos užsirašinėjo ir stengėsi apibūdinti. Moksleiviai tyrinėjo, kaip iš garsų susideda žodis, siejo garsą su vaizdu, „įgarsindami“ paveikslus.
Vaikų kūrybingumą ugdantys, mokytojų profesionalumą tobulinantys bei kūrėjų ir mokyklų bendradarbiavimą užmezgantys kūrybiško mokymosi projektai, pagal „Kūrybinių partnerysčių“ programą, nacionaliniu mastu Lietuvoje vykdomi jau antrus metus. Jungtinėje Karalystėje sukurtas bei pasiteisinęs „Kūrybinių partnerysčių“ mokymosi modelis taikomas ir kai kuriose Vokietijos bei Norvegijos mokyklose.
Tokios iniciatyvos, kuriomis atveriama daugiau galimybių siekti aukštesnio švietimo lygio bei padėti žmonėms ir bendruomenėms atliepti besikeičiančio pasaulio iššūkius, skatinamos nuo 2009 organizuojamuose pasauliniuose švietimo inovacijų ekspertų susitikimuose WISE .
Daugiau nei 1000 žinomų švietimo, verslo, politinių ir socialinių lyderių iš daugiau nei 100 šalių, susirenka į Kataro Nacionalinį konferencijų centrą Dohoje, kur aukščiausiu lygiu ieško įvairių bendradarbiavimo formų, siekia tapti varomąja jėga, dedant pastangas diegti naujoves švietimo srityje bei kuriant ilgalaikes strategijas.