Lauko laboratorija
Stengiamės mokiniams diegti socialinio bendravimo įgūdžius padėdami įdomiau mokytis tiksliųjų mokslų.
Norime, kad paralelinių klasių mokiniai surastų kuo daugiau bendrų
pomėgių, išmoktų šilčiau bendrauti, nes dėl mokinių skaičiaus mažėjimo
klases reikės sujungti į vieną. Taip pat siekiame paprastos kaimo
vidurinės mokyklos vaikus supažindinti ir su kitokiu – kūrybišku –
pasauliu.Projekte dalyvavo aštuntokai iš dviejų paralelinių klasių.
Mokykloje vyko kūrybinis procesas, aštuntokai bendravo ir dirbo su
kūrybos agente Viltaute Žemelyje ir kuriančia praktike Aurelija
Slapikaite. Iš pradžių mokiniai buvo supažindinti su veiklos idėjomis,
vėliau vyko kūryba: buvo daromi lauko laboratorijos maketai, matuojamos
erdvės, bendradarbiaujama su mokyklos mokytojais, įtraukiant juos į
darbinę veiklą. Taip pat daug dėmesio skirta moksleivių socialumui
ugdyti, stengtasi, kad kiekvienas jų rastų savo vietą projekte
„Kūrybinės partnerystės“. Ir dar – tiesiog džiaugiamės, kad mes visa tai
darome!
Mokiniams labai patiko iš popieriaus ir lipnios juostos kurti
erdvines figūras, įvairius daiktus prikelti naujam gyvenimui. Taip pat
jie labai laukia merginų iš Vilniaus ir nusimena, kai išgirsta: „Iki
pasimatymo, mielieji!“
Štai kelios mokinių mintys:
„Kūrybinės partnerystės“ – tai „žiauriai“ įdomus projektas, nestandartiniais būdais bandantis mus sudominti mokslais“, – Lukas.
„Tai pažintis su naujais žmonėmis ir kitoks, nei mums įprasta, mokslas“, – Indrė.
„Šis projektas padeda lavinti mūsų kūrybos įgūdžius“, – Emilija.
„Manau, kad šis projektas gali sudominti mokslu“, – Gintarė.
„Vaikas tik ir tešneka apie tą projektą“, – Manto mama.
Taigi, visai mūsų mokyklos bendruomenei smagu dėl to, kad vaikai laimingi.
Atgal