2012 metų lapkričio 23–25 dienomis Vilniuje, Lietuvos parodų ir kongresų
centre LITEXPO, vyksiančioje parodoje „Mokykla 2012“ kūrybiško mokymosi
programos „Kūrybinės partnerystės“ mokytojai praves dvi kūrybiškas
pamokas.
Pirmąją parodos dieną – lapkričio
23-ąją, 12 valandą prasidės pradinukų pamoka interaktyvioje zonoje
„Vaikų šalis“ (Salė 5.5). Čia atradimais grįstą mokymąsi pradinėse klasėse
pedagogams, mokyklų vadovams ir tėvams pristatys
Kauno Motiejaus
Valančiaus pradinės mokyklos mokytoja Rolanda Girskienė.
Dalyvaujantieji
turėsi progos įsitikinti, kaip estafetės padeda mokytis matematikos,
kodėl verta atidaryti žodžių parduotuvę, kokių rezultatų duoda interviu
metodas. Apsilankiusieji pamokoje sužinos, kaip paskatinti pradinukus
jaustis atsakingais už savo mokymąsi, kaip suteikti jiems daugiau
pasitikėjimo savimi ir noro siekti daugiau nei galėjo įsivaizduoti.
Mokytoja R. Girskienė dalinsis ir kitais atradimais iš antrus metus
„Kūrybinių partnerysčių“ projekte dalyvaujančios Kauno Motiejaus Valančiaus
pradinės mokyklos patirties.
Po pietų - 14 val. „Kūrybinių partnerysčių" projekto vadovė Milda Laužikaitė pakvies į diskusiją „Kaip kūrybingumą paversti kasdieniu mokyklos įpročiu?". Kokiais būdais mokymasis, ypač formaliojo ugdymo srityje, gali tapti kūrybiškas? Ko reikia, norint pradėti keisti savo įpročius ir elgesį? Kokios erdvės, koks mokytojo vaidmuo padeda „atrakinti“ vaikų kūrybingumą? Kaip kūrybiško mokymosi sąlygos dera su mokyklai keliamais reikalavimais? Šiomis temomis kalbėsimės su mokytojais, kūrėjais, nacionalinių švietimo institucijų atstovais bei darbdaviais.
Antrąją parodos dieną – lapkričio 24
–ąją, 11 valandą
Vilniaus rajono Pagirių gimnazijos lietuvių kalbos
mokytoja Jolanta Barysaitė interaktyvioje zonoje ves vidurinio ugdymo
pamoką „Mokykla“. Šios pamokos uždavinys – leisti mokytis patiems.
J.
Barysaitės vedamoje pamokoje bus ieškoma atsakymų į tokius klausimus,
ar darbas pamokoje su „nevaldomais“ paaugliais gali būti malonus? Kaip
sudominti ir motyvuoti paauglius, kaip produktyviai dirbti grupėse, kad
kiekvienas dalyvis aktyviai įsitrauktų? Taip pat Atsakysime, kodėl
svarbu klausti mokinių nuomonės ir laikytis susitarimų bei siekti tikslo
visomis priemonėmis.
Be to, „Kūrybinės partnerystės“ parodoje
„Mokykla 2012“ lankytojams prisitatys gausia vaizdo medžiaga – filmais
bei nuotraukomis iš pirmųjų „Tyrinėjančių mokyklų“ programos projektų
praėjusiaisiais mokslo metais, pakvies ne tik į minėtas kūrybiškas
pamokas, bet lauks besidominčiųjų diskusijose.
Plačiau