„Kūrybinių partnerysčių" mokytojų ir kūrybos agentų susitikimu startuoja „Pokyčių mokyklų“ programa
Beveik šimtas „Kūrybinių partnerysčių“ mokytojų ir kūrybos agentų spalio 11 – 12 dienomis dalyvavo Vilniuje vykusiame įvadiniame seminare, kuriame ruošėsi pirmą kartą Lietuvoje įgyvendinamos „Pokyčių mokyklų“ programos planavimo etapui mokyklose.
Renginio metu pristatytas Kūrybiškos mokyklos raidos modelis ir „Pokyčių mokyklų“ programa, kuri į kūrybiško mokymosi ieškojimų bei atradimų procesą įtraukia jau ne tik moksleivių klases ar grupes, bet išsiplečia į visos mokyklos bendruomenę, paliesdama ir moksleivių tėvus.
Pasak dalyvavusiųjų, šis susitikimas Vilniuje žymi naują „Kūrybinių partnerysčių“ projekto etapą – „Pokyčių mokyklų“ programa startuoja remdamasi praėjusiais mokslo metais sėkmingai įgyvendinta „Tyrinėjančių mokyklų“ programos praktika ir reiškia naują žingsnį į priekį – pokyčių mokykloje link.
Įvadiniame seminare pranešimus skaitė ir užsiėmimus vedė „Kūrybinių partnerysčių“ projekto lietuviškoji komanda bei kūrybiško mokymosi ekspertai iš užsienio, tai - „Kūrybinių partnerysčių“ programą sukūrusios ir sėkmingai Jungtinėje Karalystėje įgyvendinusios visuomeninės organizacijos „Kūrybiškumas, Kultūra ir Švietimas“ CCE („Creativity, Culture, Education“) direktorius Paul Collard bei CCE veiklos plėtros direktorė Diane Fisher-Naylor.
30 „Pokyčių mokyklų“ buvo atrinkta iš 43-jų praėjusiais mokslo metais sėkmingai įgyvendinusių „Tyrinėjančių mokyklų“ programą.
„Kūrybinių partnerysčių“ kūrybos agentai yra atrankos būdu surinkti ir specialiai apmokyti įvairių kūrybos, meno ir švietimo profesionalai, užmezgantys bendradarbiavimą tarp mokyklų ir kuriančių praktikų.
| „Pokyčių mokyklų" programoje prasideda ilgas ir nuoseklus planavimo etapas | | | | Mokytojos drauge su kūrybos agentais aptaria, kaip būtų galima įtraukti daugiau mokyklos bendruomenės narių į pokyčius | | | | Aktyviai planuojamas „Pokyčių mokyklos" pristatymas mokyklos bendruomenei | | |
| | | | | |
| Pokyčių mokyklų mokytojų ir kūrybos agentų susitikime dalyvauja mokytojai iš trisdešimties Lietuvos mokyklų | | | | Gyvos diskusijos per kavos pertraukas... | | | | Susitikime dalyvauja kūrybiško mokymosi ekspertas iš Jungtinės Karalystės Paul Collard. Susirinkusiuosius sveikina „Kūrybinių partnerysčių" projekto Lietuvoje vadovė Milda Laužikaitė | | |
| | | | | |
| Kūrybiškos mokyklos raidos modelį pristatė „Kūrybinių partnerystčių" ekspertė dr. Vaiva Vaicekauskienė | | | | „Kūrybinių partnerysčių“ programą sukūrusios ir sėkmingai Jungtinėje Karalystėje įgyvendinusios visuomeninės organizacijos „Kūrybiškumas, Kultūra ir Švietimas“ CCE („Creativity, Culture, Education“) Veiklos plėtros direktorė Diane Fisher-Naylor vadovauja kūrybinėms dirbtuvėms „Pažvelkime giliau" | | |