Esu statybos inžinerijos srities jaunesnysis mokslo darbuotojas. Pasirodo, tam, kad sėkmingai pastatytume tiltus, neužtenka baigti7 klasių, o reikia dar šiek tiek matematikos, fizikos ir net chemijos žinių. Maždaug tą universitete ir veikiame. Esu Lietuvos jaunųjų mokslininkų sąjungos (LJMS) narys. Kasmet organizuojame „LJMS Vasaros“ stovyklas moksleiviams, kurių metų jie turi galimybę susipažinti su įvairių sričių mokslininkais, pristatyti savo atliekamus tyrimus. Visada įdomu moksleiviams parodyti, kad netgi statyba yra mokslas. Daugybė vaikų iš prigimties mėgsta statyti, konstruoti, griauti, statyti iš naujo, griauti, vėl statyti... Tam taikomos įvairios statybinės medžiagos: smėlis, kaladėlės,medžių šakos, knygos ir tt. Visi šie žaidimai vėliau pasirodo nerimti, nes pradedama mokytis svarbesnių dalykų: matematikos, fizikos, chemijos. Jeigu sujungtume šiuos žaidimus su gamtos dėsniais ir medžiagų savybėmis, gautume statybos inžinerijos sritį. Sritį, kurioje leidžiama konstruoti net suaugusiems. Vaikai mokykloje sudominami įvairiomis mokslo sritimis - dažniausiai gamtos ar socialiniais mokslais. Apie įvairių sričių inžineriją moksleiviai informacijos negauna, dažniausiai jiems net sunku pasakyti, kas yra inžinierius. Mano tikslas yra parodyti inžinerijos grožį nesudėtingais ir lengvai perprantamais metodais.