Projekte ,,Mokausi iš kino“ su vaikais kūrėme filmukus jiems aktualiomis temomis - nuo patyčių iki pirmosios meilės. Būdavo įdomu stebėt vaikus, bandančius savo filmuose narplioti jiems svarbias temas, matyti kaip kartais plečiasi jų akiratis ir pasaulėžiūra.
Kokias šios srities galimybes matau mokymosi procese? Kinas yra turbūt labiausiai komandinis menas. Jame vienas praktiškai nieko negali padaryti. Todėl, manau, būtent filmavimo pagalba, per komandinį darbą, apjungus mokinius ir mokytojus, galima išspręst, arba bent jau bandyt spręst, labai daug problemų. Nuo matematikos žinių iki tolerancijos kitataučiams. Kinas domina absoliučiai visus vaikus ir dažną suaugusį.
Kitos mano domėjimosi sritys: literatūra, istorija, politika, menai, pop kultūra, muzika ir, be abejo, sportas.