Kučiūnų pagrindinė: „Erdvė ir santykiai: kuriu ir mokausi grupėje“
| |
|
Tyrinėjimo sritis: | Bendravimas ir bendradarbiavimas
|
Tikslinė grupė: | 24 5-10 klasių moksleiviai, 10-16 metų amžiaus
|
Tikslai: | • Tyrinėti mokymosi grupėje vieniems iš kitų procesą ir jo metu kuriamus santykius;
• Pripažinti grupinio mokymosi formą kaip efektyvią, kūrybingą ir telkiančią bendruomenę bendradarbiaujančiam santykiui;
• Tyrinėti tarpusavio santykius ir kurti naujus santykių ir bendravimo scenarijus mokykloje per erdvės tyrinėjimą ir (per/su)kūrimą;
• Sudaryti sąlygas apjungti mokyklos bendruomenę, į ugdymo procesą įtraukti mokinių tėvus, atrasti naują mokyklos vietą kaimo bendruomenės būrimui ir stiprinimui;
• Suvokti mokyklos erdvę – kaip vietą, kurią galima sukurti/perkurti taip, kad erdvė taptų bendruomenės tarpusavio santykių stiprinimo ir palaikymo vieta, bendro mokymosi grupėje vieniems iš kitų vieta;
• Sukurti naujus mokyklos erdvės architektūrinius sprendimus, padėsiančius įgyvendinti grupinio mokymosi idėjas (nuo tyrimų iki idėjų generavimo dirbtuvių, nuo maketo iki pasirinktų sprendimų įgyvendinimo): kūrybinė, netikėta aplinka skatina kūrybingą mokymąsi ir tyrinėjimą.
|
Agentės dėka vyko įvairios pamokos, vestos kartu su jaunais architektais. Džiaugiamės pabuvoję architekto Rolando Paleko studijoje Vilniuje, kur maketavome savo mokyklą, sužinojome, kaip gimsta pastatas nuo idėjos iki statybų. Mūsų mokyklos bendruomenę pradžiugino ir architekto R. Paleko apsilankymas mokykloje. Tuomet kartu su mokyklos bendruomene buvo renkama vieta bendravimo erdvei įrengti.
Neginčijamai nuspręsta – šalia mokyklos esančiame pušynėlyje. Kiekvieną trečiadienį (o kartais ir ketvirtadienis), kai atvyksta agentė, mūsų mokykloje – šventė. Kaskart laukėme atvykstančių naujų žmonių, netikėtų veiklų, naujo atradimo džiaugsmo, kai nė vienas nelieka nepastebėtas, kiekvienam suteikiama galimybė kalbėti, kurti, veikti.
TęsinysNuorodos: „Kūrybinės partnerystės"
mokyklos tinklapyje, projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite! Vaizdo medžiaga
Youtube.