Korys
Iš „Kūrybinių partnerysčių" projekto mokykla tikisi gauti daugiau kompetencijų moksleivių gebėjimui originaliai, kritiškai, efektyviai mąstyti ir veikti ugdymui. Pažvelgti į savo mokyklą ir mokinius iš šalies. Ieškoti ir atrasti alternatyvių būdų, kurie sudomintų vaikus domėtis literatūra ir knygomis. Įvairių naujų metodų pagalba prisidėti prie bendro klasės klimato gerinimo.
Tikslinė grupė 5 klasė. Vaikai kūrybingi, tačiau daugelis nemėgsta skaityti knygų. Ši klasė pasirinkta ir dėl to, kad tai yra dar besiformuojantys mokiniai, neapkrauti sunkiais namų darbais, ir galintys eksperimentuoti. Jie labai individualūs ir stokoja deramo elgesio bei komandinio darbo įgūdžių.
Mokiniai noriai dalyvauja diskusijose. Pateikia naujų minčių. Įsitraukia į žaidimus, noriai atlieka užduotis. Auklėtoja skiria savo klasės valandėlę projektui, mokinių tėvus supažindino su projektu. Vaikai balsavo kokį projektą nori įgyvendinti ir iš pateiktų variantų, išsirinko kino filmo statymą (beveik vienbalsiai).
Projektas įtraukė dalyvauti daugiau mokytojų, nei tikėjomės.
Atgal