Kitu kampu
Tyrinėjimo sritis: kūrybiškas santykių tarp mokinių, santykių tarp mokinių ir mokytojų tyrinėjimas ir gerinimas.
Projektinė veikla apima tokias Bendrojo ugdymo sritis:
- Gimtosios kalbos (Lietuvių)
- Dorovės ugdymo (tikybos, etikos)
- Meninio ugdymo (dailės,muzikos, teatro, šokio)
- Informacinių technologijų
- Technologijų
Projekto metu buvo rašomas filmo
scenarijus, analizuotos įvairios situacijos. Mokiniai atliko
individualias tyrinėjimo, vaidybines užduotis, praktikai supažindino su
kino kūrimo „virtuve“, muzikos kūrimu, taip pat buvo dokumentuojamas
projekto įgyvendinimas, sukurtas garso takelis, vykdomas filmo kūrimas.
Taikėme šiuos metodus: darbas grupėse, diskusijos, pokalbiai,
savarankiškas darbas, „minčių lietus“ ir kiti aktyvūs mokymo(-si)
metodai.
Įsimintiniausias mokinių susitikimas
su kūrybos praktikais: garso operatoriumi Aurelijumi Morlencu ir kino
režisieriumi Arūnu Eimuliu, kurie mums padeda suprasti, kaipgi kuriamas
filmas, įrašomi garso takeliai. Tai nepakartojama patirtis ne tik
mokiniams, bet ir mokytojams.
Štai kelios mokinių mintys: „Šis projektas mane išmokė dėstyti mintis, bendrauti su vyresniais žmonėmis“, – N.
„Atėjusi pirmą kartą į „Kūrybinių
partnerysčių“ pamokas, nelabai supratau, koks jų tikslas, tačiau,
įsibėgėjus darbui, atsirasdavo vis naujų idėjų, įvairių minčių, kurias
galima ir įmanoma realizuoti. Džiaugiuosi, čia atėjusi“, – Milita.
„Kūrybinėse partnerystėse“ labai
linksmai praleidžiu laiką, sužinau daug įdomių dalykų. Į „Kūrybines
partnerystes“ atėję kūrybingi, linksmi bei draugiški mokiniai, veiklūs
ir nuostabūs mokytojai. Šis kolektyvas man labai patinka, o kino kūrimas
vyksta labai įdomiai bei neįprastai“, – Sandra.
Atgal