Tyrinėjimo sritis: | Kaip kuriant kultūrinį istorinį maršrutą susieti mokomųjų dalykų ugdymo turinį su realiu gyvenimu, taikant informacines technologijas ir aktorinius metodus?
|
Tikslinė grupė: | 89 penktokai, šeštokai, septintokai ir aštuntokai
|
Tikslai: | Atskleisti mokiniams ir mokytojams kūrybiško mokymo bei mokymosi būdų taikymo naudą ugdymo procese bei dalijantis žiniomis ir patirtimi tarpusavyje, t.y. parodyti kaip realizuojant vieną, nuosekliai suplanuotą projektą, gali sąveikauti skirtingi mokymo(si) dalyviai ir dalykai, mokslas ir menas, kūrybiškas mąstymas ir ugdymo turinys. Norėjosi, pasitelkus konkrečias projekto priemones parodyti, kad tai, ko mokoma(si), gali būti pritaikoma realiame gyvenime.
|
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas: | Lietuvių kalba, informacinės technologijos, istorija, geografija, muzika, dailė, užsienio kalbos
|
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą: | Informacinės technologijos, teatras
|