Tyrinėjimo sritis: | Erdvinės vaizduotės lavinimas, savo krašto pažinimas
|
Tikslinė grupė: | 24 penktokai ir šeštokai, 11–12 metų amžiaus moksleiviai
|
Tikslai: | Išlavėjusi vaikų vaizduotė prasiplėtęs jų erdvinis mąstymas, pozityvus požiūris, įkvėpimas siekti užsibrėžtų tikslų
|
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas: | Dailė, istorija, technologijos, matematika lietuvių kalba
|
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą: | Piešimas, meninės raiškos priemonių naudojimas, kūrybinis rašymas
|
Mokiniai ir mokytoja suprato ir pajuto, kad galima dirbti ir mokytis kitaip, netradiciškai, išnaudojant kitas erdves ir panaudojant dailės pamokoje neįprastus įrankius; Mokytojai bendraudami ir bendradarbiaudami geriau pažino vieni kitus, išbandę aktyvius mokymosi metodus, atrado tai, ką galės pritaikyti savo pamokose.
Sėkminga praktika suburiant vieningai dirbančią grupę iš skirtingų klasių mokinių jau taikoma kituose mažesniuose projektuose; aktyvūs ir įtraukiantys bendradarbiavimo metodai bus tinkamai panaudoti mokinių motyvacijai skatinti, bendravimo kultūrai gerinti; nauji darbo grupėse metodai bus panaudoti įvairių dalykų pamokose.
Nuorodos: „Kūrybinės partnerystės"
mokyklos tinklapyje, projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite!