Kalbančios sienos
Bendradarbiaudama su profesionaliu menininku mūsų mokykla siekė
sužinoti, kaip įgalinti vaikus įsitraukti į kūrybinę veiklą, kad jie
išmoktų drausmės ir atsakomybės dirbdami kartu su mokytojais ir nors
truputį jaustųsi mokykloje jaukiau.
Tikslinė grupė – šešta klasė, kurioje mokosi 26 mokiniai (15
berniukų ir 11 mergaičių), tarp jų yra vaikai iš daugiavaikių šeimų,
socialiai remtini, bei specialiųjų poreikių mokiniai.
Tikėjomės, kad projektinė veikla padės mokinius suvienyti, sudomins
juos, o tinkama linkme nukreiptas nestandartinis, originalus kūrybinis
darbas, reikalaujantis daug energijos, laiko ir pastangų bei
vadovaujamas ne nusibodusio mokytojo, o įdomios, charizmatiškos
asmenybės, motyvuos mokinius prasmingai mokytis ir elgtis.
Planavimo etape, siekiant išgryninti poreikius, per pamokas buvo
naudojami aktyvūs komandos formavimo žaidimai. Šiame etape mokiniai,
gavę kūrybines užduotis pristatyti savo klasę, turėjo pademonstruoti
gebėjimą dirbti komandoje.
Vienas įsimintiniausių momentų, kai mokiniai, paprašyti kūrybos
agento, turėjo paruošti trumpą vaizdo pristatymą apie savo klasę. Vaikai
nusprendė parepuoti, visi dainavo, o vienam destruktyviu elgesiu
pasižyminčiam berniukui buvo patikėtas klavišinis instrumentas.
Neįtikėtina, kaip mokinys, pajutęs atsakomybę, ne tik nuoširdžiai
įsitraukė į veiklą, bet drausmino ir kitus.
Pirmas susitikimas su kūrėju praktiku Simonu Šerkšnu buvo labai
šiltas, vaikai labai susidomėję klausė Simono apie grafitų meną.
Laukdami antro susitikimo patys savo iniciatyva darė pirmuosius
žingsnius bandydami grafitų techniką ir jau į antrą susitikimą su kūrėju
atsinešė parodyti namuose nupieštus piešinukus.
Atgal