Kaip auga žodis Kauno „Vėtrungės" pradinėje
Tyrinėjimo sritis: | Plėsti žodyną, turtinti kalbą
|
Tikslinė grupė: | 22 antrokai, 8-9 metų moksleiviai
|
Tikslai: | Išmokti sklandžiai ir išraiškingai kalbėti, įgyti sėkmingos bendravimo su bendraamžiais ir suaugusiais žmonėmis patirties, drąsos ir didesnio pasitikėjimo savo jėgomis.
|
Kokia klausymo reikšmė ir kaip ugdyti sąmoningą klausymą? Kaip gautą patirtį išreikšti kalbos mene, bendraujant, kuriant, gyvenant? Kaip perkelti naujai atrastas sąvokas, žodžius, posakius, išraiškos formas, į aktyvų žodyną, kasdieninę kalbą? Kokios meninės išraiškos priemonės labiausiai motyvuoja vaikus domėtis kalba, skatina aktyviai įsitraukti į kūrybinę veiklą, sąmoningai tobulinti savo kalbą? Kokios bendravimo formos, situacijos, vietos skatina mokinių iniciatyvumą ir sėkmingą socializaciją?
Ryškiausia, įspūdingiausia ir smarkiai mus visus pakeitusi patirtis - garsų surašymo ekspedicija. Priemonės - bloknotas ir tušinukas; tikslas – garsų klausymas, gaudymas ir surašymas.
| Dėmesio ratai | | | | Garsadėžė | | | | Kalbykla | | |
| | | | | |
| Įgarsiname paveikslą | | | | Užauginti žodžiai | | | | Žodžiadarystė | | |