Atrask fizikos lobius
Dalyvaudami „Kūrybinėse partnerystėse“ siekiame paskatinti moksleivius mokytis fizikos įdomiai, jiems priimtinu būdu.
Parodyti, jog fizika yra lengvas ir
įdomus mokslas, kai ją sieji su praktiniais dalykais, kurie vyksta mūsų
aplinkoje. Moksleiviai patyrė kitokią fizikos mokymosi formą. Fizikos
mokslas moksleiviams tapo lengvas ir suprantamas, kurį jie gebės sieti
su praktiniais dalykais. Fizikos mokytoja sužinojo dar vieną metodinę
mokomąją priemonę, pagerės kūrybinio mąstymo įgūdžiai.
Projekte dalyvavo septintokai, iš visų
kitų klasių išsiskiriantys pažangumu, lankomumu, motyvacija, drausme.
Pasirinkta kaip tik ši klasė, nes norėta paskatinti gabiuosius mokinius
skiriant jiems daugiau dėmesio, paraginti atrasti įdomių mokymosi būdų
bei lavinti jų kūrybiškumą.
Tyrinėjanti klasė kūrė ir mokėsi
fizikos naudojant „lobių medžioklės“ („Geocaching“) metodą. Per
kūrybiško mokymosi projektą moksleiviai pasiskirstę į grupeles ruošė
fizikos „lobių medžioklės“ užduotis.
Sukurtas užduotis moksleiviai pristatė vienas kitam ir drauge išbandė fizikos lobių medžioklę.
• Mokiniai išmėgino „lobių medžioklės“ žaidimą. Susipažino su jo istorija ir principais.
• Mokiniai kūrė „lobių medžioklės“ užduotis pagal fizikos temas, kurios jiems yra įdomiausios.
• Mokiniai išbandė klasės draugų
sukurtas užduotis pagal tam tikras fizikos temas, kurios yra sunkiau
suprantamos. Teikė vieni kitiems rekomendacijų ir pasiūlymų tobulinti,
mokėsi priimti ir suteikti grįžtamąjį ryšį, kartu gilino fizikos temų
suvokimą.
• Mokinių sukurtas užduotis bus
duota išbandyti kitai klasei, mokytojams. Siekiama, kad sukurtais
rezultatais naudotųsi daugiau kitų klasių mokinių, kad mokytojai
susipažintų su kūrybiškais būdais pateikti mokymosi programą. Taip pat
norima į mokymąsi įtraukti ir kitų mokyklų mokytojus.
Atgal