#
#

Atrask fizikos lobius

Dalyvaudami „Kūrybinėse partnerystėse“ siekiame paskatinti moksleivius mokytis fizikos įdomiai, jiems priimtinu būdu.

Parodyti, jog fizika yra lengvas ir įdomus mokslas, kai ją sieji su praktiniais dalykais, kurie vyksta mūsų aplinkoje. Moksleiviai patyrė kitokią fizikos mokymosi formą. Fizikos mokslas moksleiviams tapo lengvas ir suprantamas, kurį jie gebės sieti su praktiniais dalykais. Fizikos mokytoja sužinojo dar vieną metodinę mokomąją priemonę, pagerės kūrybinio mąstymo įgūdžiai.

Projekte dalyvavo septintokai, iš visų kitų klasių išsiskiriantys pažangumu, lankomumu, motyvacija, drausme. Pasirinkta kaip tik ši klasė, nes norėta paskatinti gabiuosius mokinius skiriant jiems daugiau dėmesio, paraginti atrasti įdomių mokymosi būdų bei lavinti jų kūrybiškumą.

Tyrinėjanti klasė kūrė ir mokėsi fizikos naudojant „lobių medžioklės“ („Geocaching“) metodą. Per kūrybiško mokymosi projektą moksleiviai pasiskirstę į grupeles ruošė fizikos „lobių medžioklės“ užduotis.

Sukurtas užduotis moksleiviai pristatė vienas kitam ir drauge išbandė fizikos lobių medžioklę.

•    Mokiniai išmėgino „lobių medžioklės“ žaidimą. Susipažino su jo istorija ir principais.
•    Mokiniai kūrė „lobių medžioklės“ užduotis pagal fizikos temas, kurios jiems yra įdomiausios.
•   Mokiniai išbandė klasės draugų sukurtas užduotis pagal tam tikras fizikos temas, kurios yra sunkiau suprantamos. Teikė vieni kitiems rekomendacijų ir pasiūlymų tobulinti, mokėsi priimti ir suteikti grįžtamąjį ryšį, kartu gilino fizikos temų suvokimą.
•    Mokinių sukurtas užduotis bus duota išbandyti kitai klasei, mokytojams. Siekiama, kad sukurtais rezultatais naudotųsi daugiau kitų klasių mokinių, kad mokytojai susipažintų su kūrybiškais būdais pateikti mokymosi programą. Taip pat norima į mokymąsi įtraukti ir kitų mokyklų mokytojus.

Atgal


DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.