2012 m. lapkričio 21 d. įvyko seminaras „Švietimo politika ir švietimo kokybės vertinimas".
Seminare dalyvavo 47 Vilniaus, Trakų, Švenčionių ir Šalčininkų rajonų mokyklų vadovai.
Mokymus vedė Lietuvos Edukologijos universiteto dėstytoja dr. Ramutė Mečkauskienė.
Dalyviai
analizavo Lietuvos švietimo politiką, raidos kelią bei šiandieninius
švietimo politikos prioritetus. Aptartos vieno iš švietimo politikos
prioritetų - švietimo kokybės – užtikrinimo galimybės.
Seminaras apėmė ne tik teorinius, bet ir praktinius švietimo politikos įgyvendinimo aspektus.
Renginio
metu buvo pristatytas projektas „Kūrybinės partnerystės". Komunikacijos
vadovė Dalia Balčiūnė mokyklų vadovams pristatė projekto siekius,
metodiką, pasidžiaugė pirmųjų metų projekto veiklos rezultatais.
Vilniaus regiono kuratorė Alicija Romeiko pristatė regiono mokyklų,
2011–2012 mokslo metais dalyvavusių „Tyrinėjančių mokyklų" programoje
patirtį, taip pat mokyklas, kurios šiais mokslo metais įsijungė į
„Pokyčių mokyklų" ir „Tyrinėjančių mokyklų" programas.
Pakvietė
vadovus teikti paraiškas 2013 m. pavasarį dėl dalyvavimo „Kūrybinių
partnerysčių" projekte. Vilniaus rajono Pagirių gimnazijos direktoriaus
pavaduotoja Gražina Rudienė papasakojo, kaip mokykla dalyvavo
„Tyrinėjančių mokyklų" programoje praėjusiais mokslo metais, džiaugėsi,
kad pasikeitė projekte dalyvavusi klasė: „Dabar turime ne tris, o
trisdešimt lyderių. Moksleiviai labiau pasitiki savimi. Rugsėjo 1-ąją
būtent šios klasės moksleiviai atliko pačių sukurtą mokyklos himną,
scenoje citavo savo pačių parašytos knygos apie elgesį mokykloje
eilutes". Renginyje dalyvavę mokyklų vadovai išsakė didelį susidomėjimą
projekto idėjomis, norą išbandyti kūrybiško mokymosi modelį mokyklose,
sieks dalyvauti konkurse dėl mokyklos dalyvavimo „Kūrybinių
partnerysčių" projekte.
Koordinatorė Danguolė Bylaitė-
Šalavėjienė pristatė mokymų kokybės matavimo įrankį „MELIOR",
demonstravo, kaip dirbti šiuo moderniu interaktyviu įrankiu, siekiant
užtikrinti organizacijoje įgyvendinamų mokymų kokybę visuose etapuose,
pradedant „Planavimo",
baigiant „Žinių perkėlimo" etapu. Rekomendavo
mokyklų vadovams naudoti „MELIOR“ kokybės matavimo įrankį, siekiant
užtikrinti kuo aukštesnį personalo mokymų kokybės lygį. Dalyviams buvo
pateiktos nemokamos prieigos prie mokymų kokybės matavimo įrankio
„MELIOR".