#
#
Mes socialiniuose tinkluose
#
#

2012 m. lapkričio 21 d. įvyko seminaras „Švietimo politika ir švietimo kokybės vertinimas".

Seminare dalyvavo 47 Vilniaus, Trakų, Švenčionių ir Šalčininkų rajonų mokyklų vadovai.

Mokymus vedė Lietuvos Edukologijos universiteto dėstytoja dr. Ramutė Mečkauskienė.

Dalyviai analizavo Lietuvos švietimo politiką, raidos kelią bei šiandieninius švietimo politikos prioritetus. Aptartos vieno iš švietimo politikos prioritetų - švietimo kokybės – užtikrinimo galimybės.

 Seminaras apėmė ne tik teorinius, bet ir praktinius švietimo politikos įgyvendinimo aspektus.
Renginio metu buvo pristatytas projektas „Kūrybinės partnerystės". Komunikacijos vadovė Dalia Balčiūnė mokyklų vadovams pristatė projekto siekius, metodiką, pasidžiaugė pirmųjų metų projekto veiklos rezultatais. Vilniaus regiono kuratorė Alicija Romeiko pristatė regiono mokyklų, 2011–2012 mokslo metais dalyvavusių „Tyrinėjančių mokyklų" programoje patirtį, taip pat mokyklas, kurios šiais mokslo metais įsijungė į „Pokyčių mokyklų" ir „Tyrinėjančių mokyklų" programas.

Pakvietė vadovus teikti paraiškas 2013 m. pavasarį dėl dalyvavimo „Kūrybinių partnerysčių" projekte. Vilniaus rajono Pagirių gimnazijos direktoriaus pavaduotoja Gražina Rudienė papasakojo, kaip mokykla dalyvavo „Tyrinėjančių mokyklų" programoje praėjusiais mokslo metais, džiaugėsi, kad pasikeitė projekte dalyvavusi klasė: „Dabar turime ne tris, o trisdešimt lyderių. Moksleiviai labiau pasitiki savimi. Rugsėjo 1-ąją būtent šios klasės moksleiviai atliko pačių sukurtą mokyklos himną, scenoje citavo savo pačių parašytos knygos apie elgesį mokykloje eilutes". Renginyje dalyvavę mokyklų vadovai išsakė didelį susidomėjimą projekto idėjomis, norą išbandyti kūrybiško mokymosi modelį mokyklose, sieks dalyvauti konkurse dėl mokyklos dalyvavimo „Kūrybinių partnerysčių" projekte.

Koordinatorė Danguolė Bylaitė- Šalavėjienė pristatė mokymų kokybės matavimo įrankį „MELIOR", demonstravo, kaip dirbti šiuo moderniu interaktyviu įrankiu, siekiant užtikrinti organizacijoje įgyvendinamų mokymų kokybę visuose etapuose, pradedant „Planavimo",
baigiant „Žinių perkėlimo" etapu. Rekomendavo mokyklų vadovams naudoti „MELIOR“ kokybės matavimo įrankį, siekiant užtikrinti kuo aukštesnį personalo mokymų kokybės lygį. Dalyviams buvo pateiktos nemokamos prieigos prie mokymų kokybės matavimo įrankio „MELIOR".


 
DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.